14 april Onsdag!! Vilket betyder simning!! :D

Hejsan alla, :)

Nu så har jag ääntligen bytt om, ska iväg och simma om en stund, väldigt skönt, Jag kan ju inte springa idag för jag sträckte benet idag på idrotten.. PISS med ! gör sjukt ont och cykla hem va inte de lättaste, men nu är det gjort! När jag kom hem satte jag mig och surade framför tv;en haha, löjligt jag vet.. Men nu är jag på bättre humör. För de är helt tyst hemma, så grymt skönt. De andra stack till fotbollen nu, hela familjen är såna fotbolls nördag :s haha ! Men de kommer verkligen inget bra på tv så det blev datorn!

Jag är så sjukt trött, och ar varit det hela veckan,. Konstigt! Brukar faktiskt inte va sån,. Men de är mkt som ska göras nu, matten och engelskan tex !! Usch för skolan! Men nu är det inte lånt kvar till sommarlovet!



Vill ut och fota, men Staffan tog med kameran till fotbollen,. så jag ska väl göra ngt vettigt typ städa rummmet,. eller äta kanske jag ska ta och göra nu, för det är inte så smart att göra det precis innan vi ska simma,.

Men ni får ha det så bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0