13 april. tröööött!!

Hejsan! Nu så sitter jag  sängen och är svin trött!! Har cyklat, sprungit och gått en sjukt lång onödig runda med Linus! För han skulle sälja majblommor.. Jo juste ! Jag gjorde min redoovisning, det gick väl sådär. Följde inte mitt papper alls, jag bara snackade ! Men skönt att ha det klart nu. Imon så blir det sovmorgon och sen Idrott! Engelska med, sen slutar jag. Då ska jag hem, och så blir det simning på kvällen sen. Ska se om man hinner springa en runda där imellan eller om man kanske skulle ta och plugga,. Har ju matte prov på torsdag, så får äl plugga lite..


haha leopardmönstrat! Det är tydligen något som är typiskt mig, ;) haha !
Det fick jag veta idag i skolan, vilket inte är helt fel för de är sjukt snyggt! tycker jag.. Men nee nu ska jag ta och fixa lite i photoshop! har lite lagbilder att fixa!

Ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0