12 april. Hmm??

Estet eller Teknikare ?! Det är frågan!

Är man estet så äger man skolan, alla är skit coola och man får sån respekt från folket ;) ( eller inte )

Är man teknikare gömmer man sig i en datasal hela gymnasie tiden och pluggar igenom alla dagar/helger!

Jo men för att göra jämförelsen kort så kan ju alla se att esteter är liiite bättre än vad teknikare är, jag har nog några som håller med men andra inte! Visst det fnns vissa normala teknikare kanske, Men ääh ! Vi kan väl säga att alla teknikare är de men vem vill då va normal. ! Då har vi nu kommit fram till att esteter är bäst åter igen, :D Konstigt!

Ne men allvarligt, jag hade lätt kunnat tänka mig att bli teknikare faktiskt, dom verkar ha kul. När man väl ser dom!

Men nu ska jag sova snart  !

ha det bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0